Okos megoldások a Smartphone Hungary Kft. üzletében
Manapság számos leginkább on-line kereskedelemben tevékenykedő cég tart fent személyes ügyfélszolgálatot a megrendelt áruk átvételére, a vevőkkel történő kapcsolattartásra. Nincs ezzel másképp a Smartphone Hungary Kft. sem.
A cég vezetése felismerte, hogy a boltban történő ügyfélforgalom irányítására, az ügyfelek elégedettségének mérésére, folyamataik optimalizálására és teljesítmény mérésére valamilyen megoldást kell találnia. A személyes megbeszélések során sikerült meggyőzni a vezetést, hogy a Q-FUSION Integrált CFM rendszer moduljai kiválóan alkalmasak ezen célok elérésére. Ennek megfelelően a belvárosi boltban MXTP-10 érintőképernyős jegyautomata, nagy méretű LCD kijelző, és MXTAB-10 elégedettségmérő terminál (pult kijelző és elégedettségmérő terminál egyben) segíti a kulturált ügyfélkezelést, ügyfélirányítást.