Maximális CFM megoldás az Intrum központi ügyfélszolgálatán
Év elején teljes mértékben megújította CFM rendszerét Európa vezető követeléskezelő csoportjának tagja az Intrum.
Az eddig használt Q-FUSION integrált rendszerüket tovább bővítették. Régi jegyautomatájukat új MXTP-22 érintőképernyős jegyautomatára cserélték. Q-TIMER időpontfoglaló modulunk bevezetésével lehetőséget biztosítanak ügyfeleik számára, hogy időpontra érkezhessenek az ügyfélszolgálatra. Tekintettel arra, hogy a szolgáltató számára igen fontos ügyfelei véleménye így logikus megoldásnak tűnt Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerünk bevezetése, melyhez hálózatos kialakítású professzionális MXLG-10 elégedettségmérő eszközünket szerezte be a cég. Ezen megoldások bevezetésével teljessé vált a Q-FUSION integrált CFM rendszer kihasználtsága. Ügyfélhívó-, multimédiás-, időpontfoglaló-, elégedettségmérő megoldásunk segítségével maximális szolgáltatás, „ügyfél élmény” biztosítható az ügyfelek részére.