Maximális CFM megoldás az Intrum központi ügyfélszolgálatán

intrum2.jpg
 
 

Év elején teljes mértékben megújította CFM rendszerét Európa vezető követeléskezelő csoportjának tagja az Intrum.

Az eddig használt Q-FUSION integrált rendszerüket tovább bővítették. Régi jegyautomatájukat új MXTP-22 érintőképernyős jegyautomatára cserélték. Q-TIMER időpontfoglaló modulunk bevezetésével lehetőséget biztosítanak ügyfeleik számára, hogy időpontra érkezhessenek az ügyfélszolgálatra. Tekintettel arra, hogy a szolgáltató számára igen fontos ügyfelei véleménye így logikus megoldásnak tűnt Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerünk bevezetése, melyhez hálózatos kialakítású professzionális MXLG-10 elégedettségmérő eszközünket szerezte be a cég. Ezen megoldások bevezetésével teljessé vált a Q-FUSION integrált CFM rendszer kihasználtsága. Ügyfélhívó-, multimédiás-, időpontfoglaló-, elégedettségmérő megoldásunk segítségével maximális szolgáltatás, „ügyfél élmény” biztosítható az ügyfelek részére.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Fejlődő közigazgatás, fejlett MULTIMEX megoldásokkal

Next
Next

Új korszerű vevőszolgálati pult a budaörsi Auchan Áruházában