Új korszerű vevőszolgálati pult a budaörsi Auchan Áruházában

auchan.jpg
 
 

Magyarországon először a budaörsi Auchan áruházban alakították ki az új minden igényt kielégítő vevőszolgálatot. Az év elején megnyílt ügyfélszolgálaton 5 pulton kezelik az áruházi vásárlók igényeit garancia érvényesítéssel, ÁFÁ-s számla ügyintézéssel, értékesítéssel és számos más szolgáltatással kapcsolatban.

A vevőszolgálat kialakításánál nagy hangsúlyt fektettek az akadálymentes kialakításra, ezt a célt akadálymentes pult és ügyfélhívó rendszer szolgálja. Az ügyfelek korszerű irányítását a MULTIMEX Kft. által biztosított Q-FUSION Integrált CFM rendszer biztosítja, mely MXTP-22 akadálymentes érintőképernyős jegyautomatából, nagy mérető LCD kijelzőkből és Q-FUSION szoftverből áll. A Q-FUSION szoftverből kinyerhető információk segítik az áruház munkatársait a munka szervezésében, Q-MONITOR DMS modulunk lehetőséget biztosít a különböző felületek (LCD kijelzők, érintőképernyős jegyautomata) marketing célú felhasználására is.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Maximális CFM megoldás az Intrum központi ügyfélszolgálatán

Next
Next

Korszerű ügyfélirányítás a HUAWEI legújabb ausztriai szerviz centrumában