Fogyasztó elégedettség felmérés = MULTIMEX megoldás a távhőszolgáltatóknál is

elégedettség_felmérés.jpg
 
 

A 2018-as évben 28 vízi közmű szolgáltatónál vezettük (köztük az 5 nagy regionális szolgáltatónál: DRV Zrt., DMRV Zrt., ÉMRV Zrt., ÉDV Zrt., TRV Zrt.) be Q-FEEDBACK elégedettségmérő megoldásunkat, mely minden szempontból megfelel a központi szervezet, a MEKH által megfogalmazott elvárásoknak.

A Q-FEEDBACK mint a Q-FUSION Integrált CFM rendszer elégedettségmérő modulja számos helyen kiegészítésre került Q-FUSION ügyfélhívó, Q-TIMER időpontfoglaló és Q-MONITOR multimédiás modullal melynek köszönhetően egy komplex megoldás vált elérhetővé. A 2018-as sikereket követően az idei évben a MEKH elvárásoknak megfelelően a távhő szolgálatóknál kerülnek bevezetésre megoldásaink. Jelenleg már számos távhőszolgáltató cég (FŐTÁV, PÉTÁV, SZÉPHŐ…) vezette be vagy épp vezeti be az általunk kínált megoldást. Forduljon Ön is hozzánk bizalommal, kérje megoldási javaslatainkat, vegye igénybe ingyenes személyes konzultációnkat!

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Fejlődő egészségügyi szolgáltatások, épülő egészségházak, fejlett betegirányítás

Next
Next

Új ügyfélhívó rendszer az Magyarország Ungvári Főkonzulátusán