Kontaktus csökkentő megoldások a COVID járvány idején
A járvány sújtotta időszakban mindenki arra törekszik, hogy a lehető legkevesebbre csökkentse a személyes kontaktusok számát. Nincs ez máshogy a rendelőintézetekben, kórházakban sem, ahol az előjegyzett betegek fogadására új innovatív megoldást kínálunk, stratégiai partnerünk a Béker-Soft Informatika Kft. segítségével.
Az MXTP-22 érintőképernyős jegyautomata és a rá telepített BSI kioszkos alkalmazás optimális lehetőséget kínál arra, hogy az előjegyzett betegeknek ne kelljen sorban állniuk a betegfelvételi pultnál, ezzel kontaktusba kerülni betegtársaikkal és az ott dolgozó személyzettel. Az előjegyzett betegek TAJ számukat megadva, vagy egyéb automata azonosítási lehetőséget (vonalkód olvasó, NFC olvasó) használva, saját magukat aktiválhatják előjegyzésüket, és kaphatnak sorszámot a szakrendelésekre. Az elmúlt időszakban számos intézmény a Dél-budai Egészségügyi Szolgálat, a Zuglói Egészségügyi Szolgálat, Tiszaújváros Városi Rendelőintézete, az Újpesti Szakorvosi Rendelő vezette be ezt a korszerű megoldást és jelenleg is számos intézménnyel folynak tárgyalások a megoldás bevezetéséről.
Működés bemutató: https://www.facebook.com/ujpest.media/videos/733484457274970
Legfrissebb hírek
12 helyszínen újult meg, bővült az MVM ügyfélszolgálat hálózata.
Új telephely, új integrált beteghívó-irányító és tájékoztató rendszer.
Több éves kiváló partneri kapcsolat alatt a MULTIMEX Kft. megoldásai számos Synlab laboratóriumban bizonyítottak.
Manapság a vállalkozások egyre inkább arra törekszenek, hogy folyamataikat automatizálják, ezáltal gyorsítsák az ügyintézést és optimalizálják költségeiket. Ebben segítenek cégünk bel és kültéri információs termináljai.
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!
November elején országszerte 90 intézményben kezdte meg működését az új elektronikus járóbeteg-irányítási rendszer (JIR).
Az elmúlt 2 hónapban 35 db új MXTP-22-s jegyautomata került üzembe helyezésre a magyarországi Kormányablak hálózatban.
Immáron 2 éve, hogy a MEDICOVER a MULTIMEX megoldásait választotta betegirányítási folyamatai optimalizálására.
Korszerű betegirányító rendszer a Bókay Gyermekklinika épületében
2023. június 19.-én nyitotta meg kapuit az önkormányzat felújított ügyfélszolgálati és családtámogatási irodája a Baross utcában.
Hosszas várakozást követően 2023. május 1-től az utazóközönség is birtokba vehette a MÁV Keleti Utascentrumát.
Átadásra került Magyarország 314. kormányablaka FUSION ügyfélirányító rendszerrel.
Megújult a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat integrált beteghívó – irányító és tájékoztató rendszere.
Az elmúlt év végén korszerűsítette ügyfélszolgálati ügyfélhívó rendszerét a XV. Kerület Önkormányzata.
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!
Modern ügyfélkezelési kultúrát honosított meg a REÁLSZISZTÉMA csoport budaörsi szervízben és halásztelki szerviz- és lakatos munkafelvételén.
Egy több körös pályázati folyamat eredményeként a Generali Biztosító a MULTIMEX Kft. által kínált Q-FUSION megoldást választotta korábbi ügyfélhívó rendszerének korszerűsítésére.
Az előzetes szakmai bemutatót követően, a bank úgy döntött, hogy a MULTIMEX Kft. által ajánlott Q-FUSION Integrált CFM rendszert vezeti be újonnan megnyíló fiókjában.
Q-FUSION Ügyfélhívó rendszer és Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer bevezetése az ERFA 2000 Kft. székesfehérvári üzletében.
A KEHOP-2.1.7-19-2019-00017-es pályázat keretében megújult és egy interaktív kiállítás nyílt a VASIVÍZ Zrt. szombathelyi Vízműtörténeti Múzeumában.
2021-ben a MULTIMEX Kft. együttműködési felkérést kapott az Opti Cost Kft.-től az un. MEDICONSEC rendszer kifejlesztéséhez.
Az idén százéves Pécsi Tudományegyetem, cégünket választotta ügyfélhívó kultúrájának korszerűsítésére. Az egészségügyi területen szerzett jó tapasztalatokat követően, a oktatási területen is a Q-FUSION rendszer bizonyíthat.
Az idei évben számos Önkormányzat korszerűsítette régi elavult ügyfélhívó rendszerét
Konyhai - Pincérhívó rendszer az Iguana Bar & Grill-ben
Vezeték nélküli nővérhívó-személyhívó rendszer bevezetése a veszprémi Szófia Magánklinikán.
Nővérhívó-Személyhívó rendszer telepítése a FirstMed magánklinikán
Megnyitotta első Otthon Pontját az MVM Next, MULTIMEX digitális megoldásokkal.
Régi ügyfelünk az MVM Next, 2022 márciusában megnyitotta első Otthon Pont irodáját a Fiumei úton. Az ügyfélszolgálat mind dizájnjában, mind funkcionalitásában az ország egyik legmodernebb irodája lett megfelelve a 21. század igényeinek.
2022. márciusában új helyre költözött a Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat központi laboratóriuma, a költözéssel párhuzamosan a régi elavult betegirányító rendszert új Q-FUSION beteghívó-irányító és tájékoztató rendszerre cserélte az intézmény.
A tulajdonosok szerették volna elkerülni az online rendelések átvétele során kialakult sorokat a pultnál.
2022 február 1-től a Központi Okmányiroda is bevezette a Q-FUSION ügyfélhívó - irányító és tájékoztató rendszert, ezzel kapcsolódva a magyarországi Kormányablak Hálózathoz.