Országos pedagógus szűrés – Q-TIMER időpont foglalással
A kormányzat döntése alapján 2021. január 2-3.-án történik a pedagógusok országos tesztelése 99 helyszínen, 263 mintavevő csapattal.
A szűrés előzetes időpontfoglalást követően vehető igénybe. A december végi foglalási időszakra a MULTIMEX Kft. Q-TIMER 3.0 időpontfoglaló rendszere biztosította az on-line felületet. A közel egy hetes regisztrációs és foglalási időszak alatt több mint tízezer pedagógus regisztrált és foglalt a rendszerbe. A központi felület segítségével a tesztelést végző munkatársak pontos képet kaptak a foglalások számáról és a várható ügyfélforgalomról.
Legfrissebb hírek
12 helyszínen újult meg, bővült az MVM ügyfélszolgálat hálózata.
Új telephely, új integrált beteghívó-irányító és tájékoztató rendszer.
Több éves kiváló partneri kapcsolat alatt a MULTIMEX Kft. megoldásai számos Synlab laboratóriumban bizonyítottak.
Manapság a vállalkozások egyre inkább arra törekszenek, hogy folyamataikat automatizálják, ezáltal gyorsítsák az ügyintézést és optimalizálják költségeiket. Ebben segítenek cégünk bel és kültéri információs termináljai.
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!
November elején országszerte 90 intézményben kezdte meg működését az új elektronikus járóbeteg-irányítási rendszer (JIR).
Az elmúlt 2 hónapban 35 db új MXTP-22-s jegyautomata került üzembe helyezésre a magyarországi Kormányablak hálózatban.
Immáron 2 éve, hogy a MEDICOVER a MULTIMEX megoldásait választotta betegirányítási folyamatai optimalizálására.
Korszerű betegirányító rendszer a Bókay Gyermekklinika épületében
2023. június 19.-én nyitotta meg kapuit az önkormányzat felújított ügyfélszolgálati és családtámogatási irodája a Baross utcában.
Hosszas várakozást követően 2023. május 1-től az utazóközönség is birtokba vehette a MÁV Keleti Utascentrumát.
Átadásra került Magyarország 314. kormányablaka FUSION ügyfélirányító rendszerrel.
Megújult a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat integrált beteghívó – irányító és tájékoztató rendszere.
Az elmúlt év végén korszerűsítette ügyfélszolgálati ügyfélhívó rendszerét a XV. Kerület Önkormányzata.
Engedjék meg, hogy a MULTIMEX Kft. munkatársai nevében Békés, Boldog Karácsonyt és Sikerekben Gazdag Új Évet Kívánjak Önöknek!
Modern ügyfélkezelési kultúrát honosított meg a REÁLSZISZTÉMA csoport budaörsi szervízben és halásztelki szerviz- és lakatos munkafelvételén.
Egy több körös pályázati folyamat eredményeként a Generali Biztosító a MULTIMEX Kft. által kínált Q-FUSION megoldást választotta korábbi ügyfélhívó rendszerének korszerűsítésére.
Az előzetes szakmai bemutatót követően, a bank úgy döntött, hogy a MULTIMEX Kft. által ajánlott Q-FUSION Integrált CFM rendszert vezeti be újonnan megnyíló fiókjában.
Q-FUSION Ügyfélhívó rendszer és Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszer bevezetése az ERFA 2000 Kft. székesfehérvári üzletében.
A KEHOP-2.1.7-19-2019-00017-es pályázat keretében megújult és egy interaktív kiállítás nyílt a VASIVÍZ Zrt. szombathelyi Vízműtörténeti Múzeumában.
2021-ben a MULTIMEX Kft. együttműködési felkérést kapott az Opti Cost Kft.-től az un. MEDICONSEC rendszer kifejlesztéséhez.
Az idén százéves Pécsi Tudományegyetem, cégünket választotta ügyfélhívó kultúrájának korszerűsítésére. Az egészségügyi területen szerzett jó tapasztalatokat követően, a oktatási területen is a Q-FUSION rendszer bizonyíthat.
Az idei évben számos Önkormányzat korszerűsítette régi elavult ügyfélhívó rendszerét
Konyhai - Pincérhívó rendszer az Iguana Bar & Grill-ben
Vezeték nélküli nővérhívó-személyhívó rendszer bevezetése a veszprémi Szófia Magánklinikán.
Nővérhívó-Személyhívó rendszer telepítése a FirstMed magánklinikán
Megnyitotta első Otthon Pontját az MVM Next, MULTIMEX digitális megoldásokkal.
Régi ügyfelünk az MVM Next, 2022 márciusában megnyitotta első Otthon Pont irodáját a Fiumei úton. Az ügyfélszolgálat mind dizájnjában, mind funkcionalitásában az ország egyik legmodernebb irodája lett megfelelve a 21. század igényeinek.
2022. márciusában új helyre költözött a Tóth Ilona Egészségügyi Szolgálat központi laboratóriuma, a költözéssel párhuzamosan a régi elavult betegirányító rendszert új Q-FUSION beteghívó-irányító és tájékoztató rendszerre cserélte az intézmény.
A tulajdonosok szerették volna elkerülni az online rendelések átvétele során kialakult sorokat a pultnál.
2022 február 1-től a Központi Okmányiroda is bevezette a Q-FUSION ügyfélhívó - irányító és tájékoztató rendszert, ezzel kapcsolódva a magyarországi Kormányablak Hálózathoz.