Élen a távfűtésben és az ügyfélkiszolgálásban

Fotav.jpg
 
 

Budapesten a Váci úton megnyitotta legújabb ügyfélszolgálatát a FŐTÁV Zrt.

A váci úti ügyfélszolgálati irodával együtt, már 3 saját irodában, 1 integrált ügyfélszolgálaton és 2 NKM-el közös irodában lehet távfűtéssel kapcsolatos ügyeket intézni. A modernizációs folyamat nem kerülhette el az irodákban használt ügyfélirányító rendszert sem. A folyamat eredményeként 4 irodában Q-FUSION hardveres integrált CFM rendszert, még két irodában Q-FUSION szoftveres integrált CFM megoldás került bevezetésre vagy megújításra. A CFM rendszer részét képzik minden irodában Q-FUSION ügyfélhívó, Q-MONITOR DMS, Q-TIMER időpontfoglaló és Q-FEEDBACK elégedettségmérő modulok. Az irodákban MXTP-22-s érintőképernyős jegyautomatákkal, MXCD-03-s pult kijelzőkkel, MXLCD-32-s LCD kijelzőkkel és MXLCD-10-s elégedettségmérő terminálokkal találkozhatnak az ügyfelek.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Felkészülve a tanévkezdésre ügyfélirányításból 5-ös

Next
Next

Fejlődő BKK Ügyfélcentrumok