Q-FUSION az ügyfélszolgálati energia a DÉMÁSZ-nál

demasz.jpg
 
 

Az EDF DÉMÁSZ, az EDF vállalatcsoport tagja, mintegy 775 ezer egyetemes és szabadpiacon vételező ügyfelet lát el villamosenergiával. Az energiaszolgáltató cég mindig is élen járt ügyfélszolgálati kultúrájának fejlesztésében, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb szolgáltatás nyújtsa.

Ennek tükrében 6 hardveres és 26 szoftveres ügyfélszolgálatán frissítette ügyfélhívó rendszerét Q-FUSION 2.0 integrált CFM rendszerre. Az új MXTP-01 érintőképernyős jegyautomatáink, legújabb Q-FUSION ügyfélhívó, és Q-MONITOR multimédiás modulunk segíti ügyfelünket, hogy megteremtse a kulturált ügyfélirányítási, ügyféltájékoztatási feltételeket, miközben a rendszerből kinyert adatok által könnyedén tervezheti üzleti folyamatait és eleget tehet a törvény által előírt adatszolgáltatási kötelezettségének.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Korszerű információs terminálok az FKF Zrt. üzemegységeiben

Next
Next

Új érintőképernyős jegyautomata és információs terminál a MULTIMEX termék palettáján