Ügyfélhívó fejlesztés a BFKH Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálatán
Budapest Főváros Kormányhivatal Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálata jó tíz évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az ügyfelek előtt, a Teve utcában. A két ügyfélszolgálati térrel rendelkező összesen 28 pultos ügyfélszolgálaton az eredetileg bevezetett ügyfélirányító rendszer elérte élettartamának végét.
A jelentős ügyfélforgalom, a menedzsment által elvárt széleskörű statisztikai és menedzsment elvárások elengedhetetlenné tették az ügyfélirányítás korszerűsítését. A projektre a MULTIMEX által kínált Q-FUSION Integrált CFM rendszert (Q-FUSION ügyfélhívó-, Q-MONITOR DMS modulokkal, MXTP-01 érintőképernyős jegyautomatával, LCD központi és MXCD-03 pult kijelzőkkel) választotta a Kormányhivatal.