Újabb megyei közmű cég modernizálta ügyfélszolgálati kultúráját a MULTIMEX megoldásával

Fejerviz.jpg
 
 

2018. március hónapban a Fejérvíz Zrt. cserélte le régi ügyfélirányító megoldását, új korszerű Q-FUSION integrált CFM rendszerre.

A projekt részeként a központi, székesfehérvári ügyfélszolgálaton hardveres ügyfélhívó rendszer (MXTP-10 érintőképernyős jegyautomatával; MXTAB-10 elégedettségmérő eszközzel; Q-FUSION ügyfélhívó-, Q-MONITOR multimédiás-, Q-FEEDBACK elégedettségmérő szoftver (megfelelve az Energia Hivatal elvárásainak) modulokkal), míg a kisebb ügyfélszolgálatokon 5 helyszínen Q-FUSION hardver nélküli megoldás került bevezetésre.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Elindult a HEBIR program, a Hegyvidéki Önkormányzat új egészségügyi programja

Next
Next

Fejlődő közigazgatás, fejlett MULTIMEX megoldásokkal