Az első az elégedett ügyfél DMRV ügyfélszolgálati irodáiban

DMRV.jpg
 
 

A törvényi előírásoknak megfelelve Magyarországon elsőként vezette be a regionális közműszolgáltató Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerünket.

A DMRV viszonylag egyszerű helyzetben volt mivel a MULTIMEX ügyfeleként évek óta használja a Q-FUSION Integrált CFM rendszer ügyfélhívó, multimédiás és időpontfoglaló moduljait. Így egy minimális hardver (MXTAB-10 elégedettségmérő terminál) beszerzéssel és egy modul bővítéssel (Q-FEEDBACK elégedettségmérő modul) képes volt realizálni a projektet. A Q-FEEDBACK modul lehetőséget biztosít a felhasználó számára, hogy kérdés-sorokat, kérdőíveket tegyen fel ügyfelei számára. Mindezt ügyintézőhöz kötötten vagy attól függetlenül, akár időzített megjelenítéssel. Az ebből származó adatokat pedig egy központi felületen elemezhetőek, vagy automatikusan elküldhetőek a felhasználó vagy a központi felettes szerv e-mail címére feldolgozás céljából.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Okos megoldások a Média Markt Okospontjainál

Next
Next

Az energia szektori integrációnak köszönhetően további irodákban jelent meg a DÉMÁSZ