Az energia szektori integrációnak köszönhetően további irodákban jelent meg a DÉMÁSZ

DEMASZ.jpg
 
 

A DÉMÁSZ Zrt. mint a Nemzeti Közműszolgáltató tagja, immáron 31 ügyfélszolgálati irodában fogadja ügyfeleit országszerte. Az ügyfélszolgálati irodák bővítésével elengedhetetlenné vált a szolgáltató által használt Q-FUSION Integrált CFM rendszer bővítése is.

Ennek megfelelően alig két hét alatt 25 új irodában telepítettük rendszerünket. Az új irodákban MXTP-22 érintőképernyős jegyautomatáink és MXLCD-40 LCD kijelzőink lettek felszerelve. Az ügyfélhívó és multimédiás rendszerek irányításáért és az SAP rendszerrel való kapcsolattartásért központosított Q-FUSION rendszerünk felel.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Az első az elégedett ügyfél DMRV ügyfélszolgálati irodáiban

Next
Next

Kis ügyfélszolgálat korszerű CFM rendszer a DAKÖV-nél