Kis ügyfélszolgálat korszerű CFM rendszer a DAKÖV-nél

DAKÖV.jpg
 
 

A nyár folyamán, jelentős fejlesztéseket hajtott végre a közmű szolgáltató ügyfélszolgálatának fejlesztése érdekében.

A Q-FUSION Integrált CFM rendszer moduljai biztosítják az ügyfélirányítási (Q-FUSION) a multimédiás tartalom megjelenítési (Q-MONITOR) és az elégedettségmérési (Q-FEEDBACK) funkciót az ügyfélszolgálaton. Legújabb MXTP-10 érintőképernyős jegyautomatánk és MXTAB-10 elégedettségmérő eszközt biztosít ezen alkalmazások futtatására.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Az energia szektori integrációnak köszönhetően további irodákban jelent meg a DÉMÁSZ

Next
Next

Felújítás után megnyílt Budapest egyik kedvenc hamburgerezője és mexikói étterme a Market BDPST