Az Igazságügy Minisztérium Céginformációs Szolgálata lecserélte régi elavult ügyfélhívó rendszerét

ceginformacios_szolgalat.jpg
 
 

A nyár folyamán az Igazságügy Minisztérium azzal kereste meg cégünket, hogy milyen módon lehetne olyan ügyféliránytó rendszert bevezetni nagy forgalmú, belvárosi ügyfélszolgálatán, mely megfelel a mai modern kor elvárásainak.

A szakmai bemutatók, cégünk tapasztalatai, innovatív megoldásai meggyőzték ügyfelünket, hogy a Q-FUSION integrált ügyfélhívó rendszer a legjobb megoldás számára. Ennek megfelelően a Céginformációs Szolgálaton új akadálymentesítésre is felkészített MXTP-02 érintőképernyős jegyautomata, Q-FUSION ügyfélhívó, Q-MONITOR multimédiás és Q-TIMER időpontfoglaló modul került bevezetésre. Az első napi tesztek is bizonyították, hogy rendszerünk kiválóan vizsgázott és minden igényt kielégítően ellátja a rá bízott feladatokat.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

A gyógyszertári betegirányítás hasznos eszköze a Q-FUSION betegirányító rendszer

Next
Next

Az OFFI Zrt. korszerűsítette ügyfélszolgálati hálózatát