Az OFFI Zrt. korszerűsítette ügyfélszolgálati hálózatát

offi2.jpg
 
 

Magyarország legnagyobb múltú fordító és fordításhitelesítő intézménye az OFFI Zrt. korszerűsítette ügyfélszolgálati hálózatát.

A projekt keretén belül a cégünk által szállított Q-FUSION Integrált CFM rendszer került bevezetésre 28 irodában. A megoldásnak köszönhetően korszerűsítésre került központi ügyfélszolgálat ügyfélhívó rendszere (Q-FUSION ügyfélhívó-, Q-MONITOR multimédiás modulokkal), 28 irodában időpontfoglaló rendszer (Q-TIMER időpontfoglaló modul), míg az ügyfélelégedettség mérés céljából 6 irodában elégedettségmérő rendszer (MXTABLET-07 elégedettségmérő eszköz, Q-FEEDBACK elégedettségmérő modul) került kiépítésre. A projekt keretein belül előreláthatólag év végéig megvalósul a Q-FUSION rendszer és az OFFI CRM rendszer integrációja is a még magasabb szintű integrált megoldás kialakítása érdekében.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Az Igazságügy Minisztérium Céginformációs Szolgálata lecserélte régi elavult ügyfélhívó rendszerét

Next
Next

Korszerű információs terminálok az FKF Zrt. üzemegységeiben