Az új év első napján nyitotta meg kapuit Dunakeszi Város Önkormányzatának új ügyfélszolgálata

Dunakeszi.jpg
 
 

2016-ban kezdődött felújítási projektnek köszönhetően, megújult a város ügyfélszolgálati irodája. Az irodában 7 pultnál várják a városi lakosokat.

Az új modern környezetben kényelmes bútorok, gyereksarok, információs pult segíti az ügyfeleket, hogy minél kellemesebb körülmények közt és minél gyorsabban intézhessék ügyeiket. Az ügyfelek irányítását és tájékoztatását Q-FUSION integrált CFM rendszerünk biztosítja. A hamarosan bevezetésre kerülő időpontfoglaló (Q-TIMER) modulunk által a lakosság számára lehetőség nyílik az előzetes időpont-foglalásra is.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Új helyre költözött a FŐKÉTÜSZ ügyfélszolgálati irodája

Next
Next

Q-FUSION Integrált Beteghívó-Irányító és Tájékoztató rendszer a Hévízi Kórházban