Felújította ügyfélszolgálatát a Fundamenta Lakáskassza Zrt.

fundamenta.jpg
 
 

2016. tavaszán a megnövekedett ügyfélforgalomnak megfelelően bővítette és felújította központi ügyfélszolgálatát a Magyarország legnagyobb lakáscélú támogatást nyújtó pénzügyi intézménye.

Az új 12 pultos ügyfélszolgálton, kibővült ügyféltérrel kulturált várakozási feltételekkel várja ügyfeleit a fiók. Az ügyfelek irányításáról Q-FUSION ügyfélhívó-, tájékoztatásáról Q-MONITOR multimédiás rendszerünk gondoskodik. Kényelmi szolgáltatásként a lakáskassza ügyfelei előzetesen időpontot foglalhatnak a Q-TIMER időpontfoglaló rendszerünkön keresztül.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Fókuszban az ügyfél a Media Markt áruházaiban

Next
Next

Medikai rendszerrel integrált beteghívó irányító és tájékoztató rendszerek az egészségügyben