Korszerű ügyfélhívó megoldások a MÁV értékesítési pontjain

mav.jpg
 
 

Régi ügyfelünk a MÁV Start Zrt. elhivatott az új ügyfél-irányítási technikák bevezetésére. Ennek megfelelően egy évközi projekt keretein belül 3 pályaudvarán hajtott végre korszerűsítéseket.

A MULTIMEX által szállított Q-FUSION ügyfélhívó-irányító (Q-FUSION light szoftver, MXTP-01 érintőképernyős jegyautomata, MXMD és MXCD központi és pult kijelzők) és Q-FUSION egysoros rendszerek (Q-FUSION egysoros szoftver, MXLCD LCD kijelzők, kordon rendszerek) a Budapesten a Nyugati-, és a Kőbánya Kispesti Pályaudvaron, illetve a Szolnok Központi Pályaudvarán segítik az utazóközönség irányítását.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Akadálymentes megoldások az NRSZH ügyfélszolgálatain

Next
Next

Integrált lakossági ügyfélszolgálati központ Budán, Q-FUSION Integrált CFM rendszerrel