Integrált lakossági ügyfélszolgálati központ Budán, Q-FUSION Integrált CFM rendszerrel

DHK-MULTIMEX-ugyfelhivo-rendszer.jpg
 
 

2015 nyarán új integrált lakossági ügyfélszolgálati központ nyílt Budán a Fő u.-ban a központban a lakosság több budapesti szolgáltató az FKF, FŐTÁV, FŐVÍZ, Díjbeszedő, DHK szolgáltatásait veheti igénybe egy helyen.

Az integrált központ új informatikai kihívás elé állította cégünket, tekintettel arra, hogy egy olyan megoldás szállítására volt szükség ahol a Q-FUSION integrált CFM rendszer több szerverről (szolgáltatók saját szervere) vezérleve, oldja meg az ügyfélirányítás (Q-FUSION) az ügyfél-tájékoztatás (Q-MONITOR) és az időpontfoglalás kérdését (Q-TIMER és egyedi integrációs megoldások). A projektet több hónapos egyeztetés előzte meg, melynek eredményeként az összes jelentős budapesti szolgáltatónál frissítve lett a rendszer a legkorszerűbb Q-FUSION Integrált CFM rendszerre (Q-FUSION ügyfélhívó-, Q-MONITOR DMS-, Q-TIMER időpontfoglaló modulok), mely megfelel a projekt IT elvárásainak.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Korszerű ügyfélhívó megoldások a MÁV értékesítési pontjain

Next
Next

Töretlen fejlődés a BÁCSVÍZ Zrt.-nél, új ügyfélhívó rendszer hat irodában