Töretlen fejlődés a BÁCSVÍZ Zrt.-nél, új ügyfélhívó rendszer hat irodában

Bacsviz-MULTIMEX-ugyfelhivo.jpg
 
 

Bács - Kiskun Megye legnagyobb víz és közmű szolgáltatója a BÁCSVÍZ Zrt. elkötelezett CFM rendszere folyamatos fejlesztése iránt. Ennek megfelelően 2014-év végén frissítette régi Q-FUSION 1.0 rendszerét legmodernebb Q-FUSION 2.0 megoldásunkra.

Ennek segítségével a kiemelt funkcionalitáson felül integrált funkcióként Q-MONITOR DMS modul és külső időpontfoglaló rendszerrel történő integráció valósult meg a jelenleg 6 irodát üzemeltető ügyfélszolgálat hálózatban.

 
 

Legfrissebb hírek

Previous
Previous

Integrált lakossági ügyfélszolgálati központ Budán, Q-FUSION Integrált CFM rendszerrel

Next
Next

Egy Q-FUSION szerver a teljes korházi rendszer koordinálására