
MULTIMEX hírek
Aktuális, hírek, információk cégünk életéről.

Átgondolt egészségfejlesztési projekt Terézvárosban
Terézváros Önkormányzata és a kerületi egészségszolgáltató a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat (TESZ), úgy döntött, hogy a kerületben átfogó egészségfejlesztési projektet hoz létre.

Koraőszi fejlesztések az önkormányzati ügyfélirányításban
A nyári időszak végén az őszi rohamok előtt számos önkormányzat fejlesztette ügyfélkezelési kultúráját. Meggyőző önkormányzati referenciáink és minden igényt kielégítő integrált CFM rendszerünk 3 önkormányzat tetszését is elnyerte.

Modern ügyfélirányítás az ELTE Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Irodáiban
Augusztus hónapban még a tanulmányi szezon megkezdése előtt új helyre költözött az ELTE Quaestura Hallgatói Ügyfélszolgálati Iroda.

Országos sikerek a vízi közmű szektorban
A májusban megjelent FEF szabályzat szerint a vízi közmű cégeknek kötelező jelleggel elégedettség mérést kell bevezetniük személyes ügyfélszolgálataikon, melyről adatokat kell szolgáltatniuk digitális formában.

Okos megoldások a Smartphone Hungary Kft. üzletében
Manapság számos leginkább on-line kereskedelemben tevékenykedő cég tart fent személyes ügyfélszolgálatot a megrendelt áruk átvételére, a vevőkkel történő kapcsolattartásra. Nincs ezzel másképp a Smartphone Hungary Kft. sem.

Itt a nyár, felpezsdült az élet a szabadtéri vendéglátóhelyeken
A nyár közeledtével felpezsdült az élet a szabadtéri vendéglátóhelyeken. Számos vendéglátóhelyen problémát okoz az ételek kiadása, melyre megoldást kínál Q-CALL vevőhívó megoldásunk.

Megújult az OVSZ Karolina úti véradó tere
A felújítás során korszerű betegirányító rendszer került betervezésre, majd megvalósításra az OVSZ központjában.

Elindult a HEBIR program, a Hegyvidéki Önkormányzat új egészségügyi programja
A program részeként elsőként a Hegyvidék Egészségügyi Központ Böszörményi úti rendelőjében került bevezetésre Q-FUSION beteghívó-, tájékoztató és előjegyzéses rendszerünk.

Újabb megyei közmű cég modernizálta ügyfélszolgálati kultúráját a MULTIMEX megoldásával
2018. március hónapban a Fejérvíz Zrt. cserélte le régi ügyfélirányító megoldását, új korszerű Q-FUSION integrált CFM rendszerre.

Fejlődő közigazgatás, fejlett MULTIMEX megoldásokkal
Az elmúlt időszakban több megyében is megújultak a közigazgatási intézmények, ahol a Kormányhivatalok a kormányzati elképzeléseknek megfelelően egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az ügyfélkiszolgálás színvonalának növelésére.

Maximális CFM megoldás az Intrum központi ügyfélszolgálatán
Év elején teljes mértékben megújította CFM rendszerét Európa vezető követeléskezelő csoportjának tagja az Intrum.

Új korszerű vevőszolgálati pult a budaörsi Auchan Áruházában
Magyarországon először a budaörsi Auchan áruházban alakították ki az új minden igényt kielégítő vevőszolgálatot. Az év elején megnyílt ügyfélszolgálaton 5 pulton kezelik az áruházi vásárlók igényeit garancia érvényesítéssel, ÁFÁ-s számla ügyintézéssel, értékesítéssel és számos más szolgáltatással kapcsolatban.

Korszerű ügyfélirányítás a HUAWEI legújabb ausztriai szerviz centrumában
Óriási megtiszteltetés számunkra, hogy a pozitív magyarországi tapasztalatok tükrében a HUAWEI legújabb bécsi szerviz centrumában is a MULTIMEX által kínált Q-FUSION Integrált CFM rendszert vezette be.

Prémium megoldások a magánegészségügyi szektorban
Magyarországon az elmúlt években rohamos fejlődésnek indult a magán egészségügyi szektor. Szinte nem telik el úgy hónap, hogy ne nyílna meg magán kórház vagy klinika.

Megújult jegykiadó automata és információs terminál kínálatunk
Idén ősszel lecseréltük jegyautomata és információs terminál kínálatunkat. Jegyautomatáink mind külsőleg mind belsőleg megújultak.

Okos megoldások a Média Markt Okospontjainál
Ügyfelünk a Media Markt több áruházában telepítette vezeték nélküli hívó megoldásainkat Okospultjainál.

Az első az elégedett ügyfél DMRV ügyfélszolgálati irodáiban
A törvényi előírásoknak megfelelve Magyarországon elsőként vezette be a regionális közműszolgáltató Q-FEEDBACK elégedettségmérő rendszerünket.

Az energia szektori integrációnak köszönhetően további irodákban jelent meg a DÉMÁSZ
A DÉMÁSZ Zrt. mint a Nemzeti Közműszolgáltató tagja, immáron 31 ügyfélszolgálati irodában fogadja ügyfeleit országszerte. Az ügyfélszolgálati irodák bővítésével elengedhetetlenné vált a szolgáltató által használt Q-FUSION Integrált CFM rendszer bővítése is.

Kis ügyfélszolgálat korszerű CFM rendszer a DAKÖV-nél
A nyár folyamán, jelentős fejlesztéseket hajtott végre a közmű szolgáltató ügyfélszolgálatának fejlesztése érdekében.

Felújítás után megnyílt Budapest egyik kedvenc hamburgerezője és mexikói étterme a Market BDPST
A nagy sikerekre való tekintettel a belváros egyik kedvenc gyorsétterme jelentősen bővítette alapterületét. Az újonnan megnyílt étteremben két pultnál (mexikói és burgeres) szolgálják ki az éhes ügyfeleket. Az új üzlet kialakításakor nagy figyelmet fordítottak a vásárlók kényelmére is, így a vevők irányítására a cégünk által ajánlott Q-CALL vevőhívó rendszert szerelték fel.