
MULTIMEX hírek
Aktuális, hírek, információk cégünk életéről.

Az idei évben a MULTIMEX Kft. kiállítóként vett részt a Magyar Kórházszövetség XXIX. Kongresszusán
Ez év áprilisában Siófokon a Hotel Azúrban került megrendezésre Magyar Kórházszövetség XXIX. Kongresszusa. Az eseményen cégünk kiállítóként vett részt.

Modern betegirányítás a Synlab Magyarország laboratóriumaiban
A Synlab Magyarország mint Európa legnagyobb laboratóriumi szolgáltatója, elkötelezett a korszerű technológiák iránt. A laboratóriumokban megjelenő jelentős, akár napi 1000 fős betegforgalom kezelésére, kiváló megoldást kínálnak a MULTIMEX Kft. által szállított beteghívó - irányító rendszerek.

Új helyre költözött a FŐKÉTÜSZ ügyfélszolgálati irodája
2017-es év elején új helyre költözött a Fővárosi Kéményseprőipari Vállalat ügyfélszolgálati irodája. A megújult iroda ügyfélirányítási feladatainak ellátását közbeszerzési eljáráson a MULTIMEX Kft. nyerte.

Az új év első napján nyitotta meg kapuit Dunakeszi Város Önkormányzatának új ügyfélszolgálata
2016-ban kezdődött felújítási projektnek köszönhetően, megújult a város ügyfélszolgálati irodája. Az irodában 7 pultnál várják a városi lakosokat.

Q-FUSION Integrált Beteghívó-Irányító és Tájékoztató rendszer a Hévízi Kórházban
2016 decemberében kezdete meg működését a kórház új betegfelvételi központja. A napi több száz fős betegforgalom kezelésére kiváló megoldást biztosított a MULTIMEX Kft. betegirányító rendszere.

A gyógyszertári betegirányítás hasznos eszköze a Q-FUSION betegirányító rendszer
Az év vége felé két nagy forgalmú gyógyszertárban is bevezetésre került az általunk kínált megoldás.

Az Igazságügy Minisztérium Céginformációs Szolgálata lecserélte régi elavult ügyfélhívó rendszerét
A nyár folyamán az Igazságügy Minisztérium azzal kereste meg cégünket, hogy milyen módon lehetne olyan ügyféliránytó rendszert bevezetni nagy forgalmú, belvárosi ügyfélszolgálatán, mely megfelel a mai modern kor elvárásainak.

Az OFFI Zrt. korszerűsítette ügyfélszolgálati hálózatát
Magyarország legnagyobb múltú fordító és fordításhitelesítő intézménye az OFFI Zrt. korszerűsítette ügyfélszolgálati hálózatát.

Korszerű információs terminálok az FKF Zrt. üzemegységeiben
Az FKF Zrt. a nyár folyamán a MULTIMEX Kft. által kínált MXIT-02-s információs terminálokkal fejlesztette üzemegységeit.

Q-FUSION az ügyfélszolgálati energia a DÉMÁSZ-nál
Az EDF DÉMÁSZ, az EDF vállalatcsoport tagja, mintegy 775 ezer egyetemes és szabadpiacon vételező ügyfelet lát el villamosenergiával. Az energiaszolgáltató cég mindig is élen járt ügyfélszolgálati kultúrájának fejlesztésében, hogy ügyfelei számára a lehető legjobb szolgáltatás nyújtsa.

Új érintőképernyős jegyautomata és információs terminál a MULTIMEX termék palettáján
Igazodva a felhasználói igényekhez új érintőképernyős jegyautomatával és információs terminállal bővítettük hardver palettánkat.

Fókuszban az ügyfél a Media Markt áruházaiban
Európa vezető elektronikai cikkeket forgalmazó kiskereskedelmi áruházlánca a Media-Saturn-Holding GMBH.

Felújította ügyfélszolgálatát a Fundamenta Lakáskassza Zrt.
2016. tavaszán a megnövekedett ügyfélforgalomnak megfelelően bővítette és felújította központi ügyfélszolgálatát a Magyarország legnagyobb lakáscélú támogatást nyújtó pénzügyi intézménye.

Medikai rendszerrel integrált beteghívó irányító és tájékoztató rendszerek az egészségügyben
2015-ös év folyamán számos kórház, rendelőintézet újult meg az országban Európai Uniós forrásból, mely intézményekben alap elvárás a pályázók részéről a központosított betegirányítás kialakítása.

Ügyfélhívó fejlesztés a BFKH Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálatán
Budapest Főváros Kormányhivatal Egészségbiztosítási Pénztár ügyfélszolgálata jó tíz évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az ügyfelek előtt, a Teve utcában. A két ügyfélszolgálati térrel rendelkező összesen 28 pultos ügyfélszolgálaton az eredetileg bevezetett ügyfélirányító rendszer elérte élettartamának végét.

10 hét, 256 új Q-FUSION rendszer a magyarországi kormányablak hálózatban
A Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal a Miniszterelnökség felkérésére az EKOP-2.1.23 pályázat keretein belül közbeszerzési pályázatot írt ki a Magyarországon nyíló több mint 250 kormányablak ügyfélhívó rendszerrel történő felszerelésére. A pályázat nyertese konzorciumi tagként a MULTIMEX Kft. lett.

Kulturált betegirányítás a Kanizsai Dorottya Kórház laboratóriumában
A Kanizsai Dorottya Kórház pályázati pénzből cserélte le elavult betegirányító rendszerét a központi laboratóriumban. A kórház számára nagy problémát okozott a reggelente a laboratóriumban megjelenő jelentős tömeg. Ennek megfelelően elengedhetetlen volt egy korszer ugyanakkor megbízható megoldás beszerzése.

Akadálymentes megoldások az NRSZH ügyfélszolgálatain
A Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal az akadálymentesítés jegyében EU-s forrásból felújítatta megyei ügyfélszolgálatait, a felújított ügyfélszolgálatokon kulturált körülmények közt nyílik lehetőség a szükséges alkalmassági vizsgálatok elvégzésére.

Korszerű ügyfélhívó megoldások a MÁV értékesítési pontjain
Régi ügyfelünk a MÁV Start Zrt. elhivatott az új ügyfél-irányítási technikák bevezetésére. Ennek megfelelően egy évközi projekt keretein belül 3 pályaudvarán hajtott végre korszerűsítéseket.

Integrált lakossági ügyfélszolgálati központ Budán, Q-FUSION Integrált CFM rendszerrel
2015 nyarán új integrált lakossági ügyfélszolgálati központ nyílt Budán a Fő u.-ban a központban a lakosság több budapesti szolgáltató az FKF, FŐTÁV, FŐVÍZ, Díjbeszedő, DHK szolgáltatásait veheti igénybe egy helyen.